The Single Best Strategy To Use For باتری ups صبا

Wiki Article

۷,۰۶۸,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت اسیدی باتری ۲ ولت ۴۲۰ آمپر اسیدی صبا باتری

تمامی یو پی اس ها دارای ویژگی های خاصی هستند که آنها را برای استفاده در مصارف مختلف، مناسب کرده اند.

۱۷,۸۸۴,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۱۰۰۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

اما باتری های خارجی هم هستند که بخش عمده ای از بازار ایران را در اختیار دارند. باتری یورونت، ایبیزاپاور، رستار سولار، لانگ و … به صورت عمده وارد کشور می شود و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه‌ های قدرت با درجه‌بندی محافظه‌ کارانه عملیات محیطی

۳۳,۰۹۶,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۲ ولت سیلد ساکن باتری ۲ ولت ۶۰۰ آمپر سیلد ساکن صبا باتری

به عنوان مثال، در دسکتاپ، علاوه بر کیس، مانیتور، مودم و… وجود دارند. در نتیجه، مصرف برق این لوازم را هم در نظر بگیرید.

چنین دستگاههایی منبع تغذیه بدون وقفه هستند که به آنها نیاز دارند، زیرا دستگاهها با حافظه و پردازشگر داده ها را اداره می کنند و برای محافظت و ثبات جریان و برق تقویتی فراهم نموده و به آنلاین ماندن برنامه های حساس کمک می‌نماید.

این نوع یو پی اس زمان قطع جریان برق در مدار فعال می شود. یک یو پی اس آماده به کار، پیکربندی است که در آن یک باتری پشتیبان به وسیله ولتاژ خط شارژ می شود و از طریق یک اینورتر به یک سوئیچ یا کلید انتقال متصل می شود.

۳,۰۰۵,۰۰۰ تومان مشاهده سریع باتری ۱۲ ولت صبا باتری ۱۲ ولت ۲۸ آمپر صبا باتری

انواع مختلفی از یو پی اس ها تولید می شوند که روش کار متفاوتی دارند، اما هدف همه آنها ذخیره سازی انرژی الکتریکی و تامین آن در مواقع مورد نیاز است.

همان طور که می دانیم آسانسور نیز مانند خیلی از تجهیزات برقی، نیاز به برق پشتیبان برای زمان قطعی برق دارد. چون مسائلی از قبیل قطع به یکباره برق باعث سختی در تردد طبقات بالا و حبس شدن افراد در آسانسور در حین حرکت علی الخصوص در ساختمان های عمومی می باشد.

برای چند لحظه فکر کنید که برق اولیه ‌(شهری) دچار اختلال می‌شود و قطع شود. شاید در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد و فکر کنید اهمیت چندانی نداشته باشد بخصوص اگر این اتفاق در روز بیفتد. اما با نگاهی دقیق‌تر پی می‌بریم که در جاهای حیاتی همچون بیمارستان‌ها، کارخانه‌ها، بانک‌ها این قطعی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به بار آورد.

الکتروموتور پمپ مواد شیمیایی اتوماسیون صنعتی گیربکس پایپینگ ابزار دقیق برق صنعتی ژنراتور موتور برق کمپرسور پنوماتیک موتور تک بیرینگ هیدرولیک سیم و کابل ادوات و ماشین آلات کشاورزی ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ماشین آلات دام و طیور و آبزیان ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی ماشین آلات تجهیزات شبکه روانکارها تهویه مطبوع تجهیزات معدنی گرمایش و موتورخانه سردخانه بالابر فن یا هواکش صنعتی تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب تجهیزات انتقال مواد و نیرو تجهیزات آتش نشانی تجهیزات امنیتی و نظارتی فیلتراسیون و تصفیه تجهیزات روشنایی see more here دستگاه بسته بندی استخر، سونا و جکوزی ربات صنعتی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی آسانسور مهندسی فرآیند ابزار آلات رنگ پاش و تجهیزات پاشش رنگ تجهیزات ساختمانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی فامکومدیا

Report this wiki page